Nástup na ubytovanie
Príchod do Apartmánov je stanovený medzi 14:00 a 20:00 hodinou (iný príchod je samozrejme možný po dohode s prevádzkovateľom).Ukončenie ubytovania
Odchod z Apartmánov do 10:00 hodiny. (iný odchod je samozrejme možný po dohode s prevádzkovateľom). Odovzdanie kľúčov od Apartmánov prebehne do rúk prevádzkovateľa, alebo inej osoby poverenej prevádzkovateľom.Záverečné upratovanie
Odmena za upratovanie je započítaná v celkovej cene za ubytovanie. Prosíme zákazníkov, aby pred odchodom vyzliekli posteľnú bielizeň, vyniesli odpad a vykonali aspoň základné upratovanie. Ďakujeme!Minimálna doba pobytu sú 2 noci. Po dohode s majiteľom je možné urobiť výnimku.
Ubytovanie s domácimi zvieratami je iba po dohode s majiteľom. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo udelenia jednorazovej pokuty 100 Eur v prípade zistenia porušenia tohto ustanovenia. ubytovania zvierat. Individuálna konzultácia je možná.
Rezervácia
Zásady správania sa v saune
Cena
Platobné podmienky
Kaucia
Zrušenie rezervácie (storno podmienky)
-
Zrušenie priamej rezervácie bez sprostredkovateľa / tretej strany (napr. cestovná kancelária, internetový portál, zľavový portál a pod.)
Zákazník má právo kedykoľvek zrušiť rezerváciu ubytovania a to výhradne písomnou alebo elektronickou (e-mailovou) formou. Zrušenie nastáva dňom doručenia na adresu Apartmánov alebo do e-mailovej schránky prevádzkovateľa Apartmánov.
Ak zákazník zruší rezerváciu, je povinný uhradiť prevádzkovateľovi nižšie uvedený storno poplatok z celkovej ceny ubytovania.
Výška storno poplatku je stanovená nasledovne:
- pri zrušení do 30 dní pred nástupom na pobyt vrátenie 100%
- pri zrušení od 30 do 10 dňa pred nástupom na pobyt vrátenie 50% zálohy
- pri zrušení od 10 do 0 dňa pred nástupom na pobyt zálohu nevraciame
- Zrušenie priamej rezervácie cez sprostredkovateľa / tretiu stranu (napr. cestovná kancelária, internetový portál, zľavový portál a pod.) Chalupa Goral vystupuje ako dodávateľ tretej strany, a preto zrušenie rezervácie oznamuje zákazník primárne jeho sprostredkovateľovi (tretej strane) a sekundárne Apartmánom. Chalupa Goral sa riadia právnym vzťahom voči danému sprostredkovateľovi / tretej strane a nevystupujú priamo voči zákazníkovi ako poskytovateľ / dodávateľ. V prípade zrušenia rezervácie ubytovania, prípadný storno poplatok je upravený zmluvným príp. iným vzťahom zákazníka a sprostredkovateľa (tretej strany).
Reklamácie
Poistenie
Práva a povinnosti zákazníka pobytu
- vyžadovať ubytovanie podľa akceptovanej ponuky
- reklamovať prípadné nezhody a žiadať odstránenie alebo doplnenie
- byť oboznámený so všetkými prípadnými zmenami v kvalite, rozsahu, cene a termíne objednaného ubytovania
- predložiť doklady požadované prevádzkovateľom (občiansky preukaz, alebo pas)
- zaplatiť cenu za ubytovanie v stanovenom termíne
- zaplatiť vzniknutú škodu spôsobenú účastníkmi ubytovania a im zverenými osobami
- dodržiavať ubytovacie podmienky
- riadiť sa pokynmi prevádzkovateľa a týmito všeobecnými podmienkami